Alex Middleton történetei

Alex_Middl: Szia Havanna96: Szia Alex. Mizújs? Alex_Middl: Semmi kül. veled? Havanna96:semmi. milyen a suli? Alex_Middl:elmegy. Igazából semmi különös nincs. Havanna96:Nemis csodálom ott kint a francba, twinfallsba Alex_Middl:én szeretek itt lakni. és neked valami új? Havanna96:igazából most jöttem össze egy sráccal, egyik osztálytársam, szóval most happy vagyok. és neked van valami? Alex_Middl: hát alakul. de tudod hogy van ez xD. Volt már jópár aztán semmi hosszú Havanna96: :C Alex_Middl új bejegyzést írt. //Just fucked my gf, nice one xD// Havanna96: :| még a közben is chatelsz? Alex_Middl: nem az már 5 perce. meg tudod mindig elérhetőnek kell lenni Havanna96: Ühümmm

Friss topikok

  • Miyako-chan: Szia, eltudnád küldeni nekem a fent említett könyvet erre az e-mail címre: macskusz96@freemail.hu ... (2010.12.19. 01:19)

2010.04.08. 22:54 gr3ml1n

Sam?

Vajon rossz dolog, kéregető embernek pénzt adni?

De jó dolog, ha pénzt adsz alkoholra?

Rossz dolog e, ha a bárányokat útra tereled?

De jó dolog e, ha a véleményedre rábeszéled őket?

Alex egy hatalmas nemzetközi buszpályaudvaron, ült egy vas padon. Előtte egy újságos bódé állt, ahonnan az öreg férfi nézte őt, hogy mégis mire vár. Amikor Alexnek elege lett, fel állt, és sétára indult. Gondolataiban egyre mélyebbre merült.

2 hete jött össze Allieval, azaz igazából csak 9 mert Allienak el kellet utaznia 5 napra. Alex nagyon bele szeretett a gyerekes, de éret Allieba. Még 15 perc. Ennyi volt hátra hogy Allie megérkezzen. Sam amikor szakított Alex-el megkönnyebitette Alex dolgát, mert így Alexnek nem kell bűntudatot éreznie, és nem kell választania. Alex aznap este a szobájában kuporgott, szomorkodott, de aztán gyorsan, másnapra teljesen kiheverte. Miután Allie nem bírta tovább türtőztetni szerelmét, amit csókkal mutatott ki Alexnek, a fiú másnap már el is hívta moziba. Mozi után beültek egy gyorskajáldába. A gyorskajáldából mint két jól lakott napközis, sétáltak ki kézen fogva aztán a pláza tetején meg leheveredtek. Ez így ment pár napig, kisebb változtatásokkal. Néha nem mentek moziba csak kajáltak és bámulták a felhőket, máskor meg kajáltak, és mentek haza. Aztán mikor megunták a plázát, a parkba mentek. Szép, lecsiszolt, lekezelt, a nap sugarában réz sárgának tűnő padokra heveredtek, vagy pedig ha mind foglalt volt, az életteljes, zöld, fűre feküdtek le. Minden csodaszép volt.

Hirtelen egy arc tűnik fel Alexnek, felkapja a fejét, és mint derült égből villám csapás, úgy meglepődik. Sam volt az. Sam tűnt fel a fiú előtt. Lassan oda sétált a szinte megdermedt fiúhoz, és csak nézett, egyenesen Alex szemébe. Alex feleszmélt, és dühös lett. Sam kiszúrta ezt így ő kezdte a mondókát.

- Szia, Alex. Mit keresel itt.

- Ezt én is kérdezhetem. Úgy volt kint maratsz.

- Nos, igen. Nem ülnél le? – és egy pad felé intett, diszkréten. A pad felé indultunk, és Sam út közben megfogta a kezem. Én meg elrántottam, furán nézet rám, de azt hiszem megérti. Leültek, és felkészült.

- Az történt, hogy, miután össze jöttem egy fiúval, akiről mellesleg úgy  volt hogy életem szerelme, de egy áruházban történt valami. Nyugodtan sétáltunk, amikor megragadta a karom, én ki akartam szabadulni, de erre megütött.  Én elszaladtam, és a pláza bejáratánál vártam őt, fél órán át. De ő nem jött, én elindultam, és csak pár mentőt láttam. Mi történt? Kérdeztem és elmesélték, hogy a fiú meghalt, leszúrták. Csak engem mentett. A szüleim mondták hogy nem jó az a környék és elhoztak.

- Sajnálom. – rövid és egyszerű válasz Alextől.

- Na igen. Mi történt miután tudod, szakítottam veled. – de mielőtt Alex elkezdte volna mondani, így folytatta. – arra gondoltam, hogy bár nagyon csúnyán szakítottam veled, folytathatnánk e?

- Nem. – így szakította a lányt félbe. – nem, találtam egy lányt. Most is rá várok.

- Értem. Bár sajnálom.

- Én nem. – rámeresztette a tekintettét, aztán elkapta, és felállt. Oda sétált a 4-es megállóba. A busz bekanyarodott a buszpályaudvarra, és a 4-es felé vette az irányt. Lassan közeledett, majd megállt. Az ajtói sziszegve kinyíltak, és egy lány szélsebesen ugrott ki belőle. Alexhez futott, és a karjaiba ugrott. Alex mosolygott, és a lány hátát simogatta. A lány Allie volt. Ma viszont, érdekes módon, normálisan volt öltözve. Egy sima sárga ujjatlan póló volt rajta, és egy régi farmer, hátán meg egy kis piros hátizsák. Elengedte Alexet és kézen fogva a csomagokhoz húzta.

- Örülök hogy itt vagy. – mondta Alex.

- Én is. Hiányoztál. – és csókot nyomott az ajkára.

 

A padon Sam végig nézte, ahogy Allie és Alex örülnek az egymás viszontlátásának. Sam elszomorodik, és feláll a padról. Lassan kullogni kezd, amerre az orra vezeti. Egy hídon találja magát. Egy híd peremén egyensúlyoz. Lassan elrugaszkodik, elemelkedik a talajból, fel a levegőbe. De valami megragadja karját, és a hídnak csapódik. Az ismeretlen vissza húzza, és rá mosolyog. A lámpa fényben már kiveszi, egy fiú az. De nem Alex. Egy teljesen más fiú az. De ki?


Alex ekkor Allieéknál ünnepli Allie visszatértét, finom meleg vacsorával, aztán meg a lánynál alszik.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: lány szerelem szomorú boldog szeretett lany sam alex middleton allie


A bejegyzés trackback címe:

https://e-pain.blog.hu/api/trackback/id/tr31905970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása