Alex Middleton történetei

Alex_Middl: Szia Havanna96: Szia Alex. Mizújs? Alex_Middl: Semmi kül. veled? Havanna96:semmi. milyen a suli? Alex_Middl:elmegy. Igazából semmi különös nincs. Havanna96:Nemis csodálom ott kint a francba, twinfallsba Alex_Middl:én szeretek itt lakni. és neked valami új? Havanna96:igazából most jöttem össze egy sráccal, egyik osztálytársam, szóval most happy vagyok. és neked van valami? Alex_Middl: hát alakul. de tudod hogy van ez xD. Volt már jópár aztán semmi hosszú Havanna96: :C Alex_Middl új bejegyzést írt. //Just fucked my gf, nice one xD// Havanna96: :| még a közben is chatelsz? Alex_Middl: nem az már 5 perce. meg tudod mindig elérhetőnek kell lenni Havanna96: Ühümmm

Friss topikok

  • Miyako-chan: Szia, eltudnád küldeni nekem a fent említett könyvet erre az e-mail címre: macskusz96@freemail.hu ... (2010.12.19. 01:19)

2011.04.20. 22:27 gr3ml1n

Allieval folytatás

 Allie egyik gurulós székében ültem, félmeztelenül. Csak forogtam körbe körbe vele, miközben gondolkodtam. A fények sebbesen száguldtak el előttem, miközbe én meg nagyokat mosolyogtam az egészen. Úgy viselkedtem mint egy 8 éves. Majd aztán megállitottam a széket. Rákönyököltem a zsúfolt, rumlis asztalra. A világ forgott még a fejemben de már kezdett normalizálodni a helyzet. Délután 6-7 óra körül volt. Már több mint 12 órája volt hogy lefeküdtem Allieval, így lazán, első találkozáskor. Ha van olyan hogy első szerelem másodjára, akkor velem pont ez van. Utálok szeretni valakit, mert a végén úgy is csak törött szívek, és fájó emlékek maradnak. De Allie. Őt imádtam. Imádom. A legtökéletesebb csaj mellém. Bolond, de tud nagyon komoly is lenni, megért, elfogad, szeret. És én is őt. Szép, okos, és gyermeteg. Most épp zuhanyzik. Délelött elmentünk biciklizni, délután meg dördeszka, és futó versenyt rendeztünk. Én már lezuhanyoztam, hisz rendesen megizzasztott a csaj. Felálltam a székből, és a gatyámat kezdtem keresni. Az egyik hatalmas szekrény, és fal közti résbe sikerült megtalálnom, így miközbe bányáztam elő, a legérdekesebb pózokat vágtam életemben. Ha egyszer látnék, fél térden egy résben turkálva, egy hosszú szárú boxerben egy srácot, hát kiröhögném, erre pont ezt csinálom. Jellemző. Felkaptam az asztalra trehányan lerakott cigisdobozt és öngyújtott és zsebre vágtam, miközben az ablakhoz sétáltam. Kimásztam rajta, mivel 1 perc alatt így le lehet jutni Alliék teraszára a tetőn, és a ereszen egyensúlyozva. A vége a legrosszabb mikor le kell ugrani a tetőről rá a teraszra, és az olyan kicsit több mint 1.5 méter.  Mezítláb meg még rosszabb. Leültem az egyik műanyag székre és rágyújtottam. Allie szülei még mindig nem voltak otthon, és még csak nem is érdeklödtek felőle hogy él e még. A nap pont előttem volt, és teljes erejével világított a kék szemembe. Narancssárga volt már, mindjárt eljön az éjj birodalma. Amikor elszívtam, lehamúztam a kerítésen, és egy laza mozdulattal áthajitottam a szomszéd szépen gondozott kertjébe. Szép lassan visszamáztam, ügyelve nehogy leesek. 5-8 méteres esés nem túl jó az egészségnek. Ahogy visszamásztam és körbe néztem leesett az állam. Az egész szoba narancssárgás fényben úszott, és a szoba közepén Allie állt meztelenül, táncolva valami idióta, csajos amcsi dalra. Amint észre vett abba hagyta és takargatni kezdte magát, de nem rejthette el elképesztő szép alakját, és azt amint az csillogott a napfényben. Nem tudom mennyi ideig, de vagy 2 percen át, szó nélkül csak bámultam hogy mennyire gyönyörű volt. Miután szegény teljesen elpírult, én odasétáltam hozzá, és egyenest a szemébe néztem. Ő az eddig takarásra szolgáló kezeit a nyakam köré csavarta, és megcsókolt. De én csak néztem a szemébe. Olyan volt mint a vadul hullámzó, reggeli nappal megvilágitott tenger, és a szeme közepén apró pötty maradt a pupillája csupán. Megint megcsókolt, és ez már kizökkentett a álmodozásomról. Visszacsókoltam, és a hátán egyre vadabbul simogattam, majd megint ledőltünk az ágyra, csak mint előző este, és ugyan úgy végződött minden mint előző este.

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: lány alex middleton allie


A bejegyzés trackback címe:

https://e-pain.blog.hu/api/trackback/id/tr622843639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása