Alex Middleton történetei

Alex_Middl: Szia Havanna96: Szia Alex. Mizújs? Alex_Middl: Semmi kül. veled? Havanna96:semmi. milyen a suli? Alex_Middl:elmegy. Igazából semmi különös nincs. Havanna96:Nemis csodálom ott kint a francba, twinfallsba Alex_Middl:én szeretek itt lakni. és neked valami új? Havanna96:igazából most jöttem össze egy sráccal, egyik osztálytársam, szóval most happy vagyok. és neked van valami? Alex_Middl: hát alakul. de tudod hogy van ez xD. Volt már jópár aztán semmi hosszú Havanna96: :C Alex_Middl új bejegyzést írt. //Just fucked my gf, nice one xD// Havanna96: :| még a közben is chatelsz? Alex_Middl: nem az már 5 perce. meg tudod mindig elérhetőnek kell lenni Havanna96: Ühümmm

Friss topikok

  • Miyako-chan: Szia, eltudnád küldeni nekem a fent említett könyvet erre az e-mail címre: macskusz96@freemail.hu ... (2010.12.19. 01:19)

2011.04.25. 20:07 gr3ml1n

csakugy

 4 hónappal a tüntetés után...

 

Fejem mélyen a párnába nyomva feküdtem. Késő délután lehetett. Fájt a fejem, és az egész testem, vagy 3szor nehezebbnek tünt mint általában.  Lehunytam a szemem, és csak hallgattam a világ hangjait, a nehézkes, vaskos, párás lélegzésem, a vastag és puha takaró alatt. Kint madarak csiripeltek, hangosan, hírdetve a tavasz eljövetelét. Az utcán emberek hangja visszahangzott fel az emeletre, be a nyitott ablakon. Az utca végét keresztező forgalmas úton robogó kocsik sebes hangja. A távoli, semleges város zaj, néhol szirénával, harangozással, és semleges mély zugással. Egy vonat dudált. Madarak repültek el, hangos szárnycsapkodással. Hirtelen felkaptam a fejem és ilyedten körbe néztem. Felénk nem is járnak vonatok, még a közelünkben sem. Körbe néztem, és ráeszméltem hogy nem otthon vagyok. Egy teljesen más valaki szobája volt. Üres, mégis kacattal teli, élettelen, mégis sugárzó. Semmi közöm nem volt a szobához. Megvakartam a fejem, és mostmár normálisan feküdtem az ágyon. Kinéztem az ablakon. Akárhol is vagyok, most nem volt olyan kedvem hogy egy cseppet is gondolkodjak rajta. Allieval körülbelül másfél-két hete szakítottunk, és ma, ebben a pillanatban fogott el az az érzés hogy „úristen, az egésznek vége, nincs többé, és hogy mennyi kibaszott bajom van”. Kétségbe esve kapkodtam a mobilom után, és kerestem hogy fent van e valaki akivel beszélgetni tudnék. A telefon lassú volt, kétségbe voltam esve, szinte már a hajamat téptem. Nem volt fent senki. Senki. senki...

Borús szemekkel döltem vissza az ágyra, és néztem a plafont. Majd aztán oldalamra fordultam, és megejtettem az első könnyem egy idióta lányért. Egy idióta lányért, aki már másodjára volt a legfontosabb számomra. Valaki benyitott a szobába, bebújt mellém, és hozzám dörgölödzött. Átkarolt hátulról, és megcsókolta a nyakam. Már tudtam hol vagyok, de nem viditott fel egy cseppet sem mikor arra gondoltam hogy a környék legjobb csaja feküdt mellettem, csak Alliera tudtam gondolni. Nincs cigim, nincs tartásom, nincs semmim, és nincs senkim. Alex Middleton vagyok. A senki. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://e-pain.blog.hu/api/trackback/id/tr312854874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása