Alex Middleton történetei

Alex_Middl: Szia Havanna96: Szia Alex. Mizújs? Alex_Middl: Semmi kül. veled? Havanna96:semmi. milyen a suli? Alex_Middl:elmegy. Igazából semmi különös nincs. Havanna96:Nemis csodálom ott kint a francba, twinfallsba Alex_Middl:én szeretek itt lakni. és neked valami új? Havanna96:igazából most jöttem össze egy sráccal, egyik osztálytársam, szóval most happy vagyok. és neked van valami? Alex_Middl: hát alakul. de tudod hogy van ez xD. Volt már jópár aztán semmi hosszú Havanna96: :C Alex_Middl új bejegyzést írt. //Just fucked my gf, nice one xD// Havanna96: :| még a közben is chatelsz? Alex_Middl: nem az már 5 perce. meg tudod mindig elérhetőnek kell lenni Havanna96: Ühümmm

Friss topikok

  • Miyako-chan: Szia, eltudnád küldeni nekem a fent említett könyvet erre az e-mail címre: macskusz96@freemail.hu ... (2010.12.19. 01:19)

2011.04.12. 21:38 gr3ml1n

Képszakadás - Újra kezdés

 

Bocsánat hogy ezer éve nem írtam. Elfoglalt voltam. Vagy csak túl tökéletes életet éltem? Nem tudom, de már vagy fél éve nem adtam értelmes életjelet magamról. Hiányoztam? Annyi dolog történt velem, elnem fogod hinni. Például, barátnőm van. Ne ne mond hogy megint, ő különleges. Egyenlőre. Voltam részeg, voltam boldog, voltam bús, voltam depis, voltam szerelmes, voltam köcsög, voltam rendes, voltam idegesitő, voltam világmegmentő. Minden esetre lassacskán visszatérek a hű billentyűzetemhez, és a címed újra fejből fogja tudni a Gmail.
Szóval lassan újra beindul az életem. Remélem

Addig is, vigyázz magadra, és ne csináljatok
semmi hülyeséget. Légy jó Wendy!

Alex Middleton

 

A huszas éveiben járó fiú visszatette a földre a kinyomtatott e-mailt amit talált. Elmosolyodott. A ház teljesen elhagyatott, szellem ház volt. Legalábbis ezt hitték a szomszédok, és szörny történeteket találtak ki ahelyett hogy megnézték volna hogy lakik is e ott valaki. Nos egy jó ideje már nem is lakott itt senki. A fiú, a földön fekvő halott lány mellől vette fel a levelet. Hosszú, és elegáns kabátban volt a fiú, mellé farmer, és egy fekete napszemüveg. A lány laptopjához sétált. Felnyitotta és bekapcsolta. A régi léghütés lassan és hangosan pörgött be, majd megjelentek az ikonok. A fiú megnézte a képek mappát és elmosolyodott. Igazából régóta ismerte Wendyt. Hirtelen lentről lépéseket hallott. Ezekben az időkben sose lehetett elég óvatos, így bebújt az egyik szekrénybe, pisztolyával a kezében. Az idegen felfele indult a lépcsőn, és egyre közeledett. A fiú légzése megremegett, majd elhalgatott. Remekül tudott rejtőzni. Az idegen belépett a szobába. Hangosan szuszogott, majd felszisszent. Halkan a lány nevét suttogta.

’Wendy...’

Erre a fiú kilépett a szekrényből kinyújtott fegyverrel, de amint meglátta ki az, mi az, leeresztette a fegyvert, és szégyelte magát a mogórva bemutatkózásért.
- Ismerted őt? –kérdezte a fiú.
- Igen. De ki is vagy te? –válaszolt a lány
- Alex Middleton...

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: alex middleton


A bejegyzés trackback címe:

https://e-pain.blog.hu/api/trackback/id/tr782821445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása