Alex Middleton történetei

Alex_Middl: Szia Havanna96: Szia Alex. Mizújs? Alex_Middl: Semmi kül. veled? Havanna96:semmi. milyen a suli? Alex_Middl:elmegy. Igazából semmi különös nincs. Havanna96:Nemis csodálom ott kint a francba, twinfallsba Alex_Middl:én szeretek itt lakni. és neked valami új? Havanna96:igazából most jöttem össze egy sráccal, egyik osztálytársam, szóval most happy vagyok. és neked van valami? Alex_Middl: hát alakul. de tudod hogy van ez xD. Volt már jópár aztán semmi hosszú Havanna96: :C Alex_Middl új bejegyzést írt. //Just fucked my gf, nice one xD// Havanna96: :| még a közben is chatelsz? Alex_Middl: nem az már 5 perce. meg tudod mindig elérhetőnek kell lenni Havanna96: Ühümmm

Friss topikok

  • Miyako-chan: Szia, eltudnád küldeni nekem a fent említett könyvet erre az e-mail címre: macskusz96@freemail.hu ... (2010.12.19. 01:19)

2010.04.06. 00:46 gr3ml1n

Játék

- 3, 2, 1 – kiáltotta Allie, és a lábai elhagyták a földet, futásnak lódultak. Futottunk egymás mellet, a cél a kiszáradt, korhadt, öreg fa volt a játszótér mellet. Allie régi torna cipője gyorsan váltogatva, csapódott a saras földbe. Sajnos a sár csúszós így a mellet hogy megelőzzük a másikat, ügyelnünk kellet, hogy el ne essünk. Allie ma egy használt torna csukába, farmerbe, és színes kapucnis pulóverben volt, és meg átlagos ruhába. Egy kicsit le maradt mögöttem, így még jobban belehúztam. Hirtelen megcsúsztam, és míg örültem hogy nem estem el, és össze szedtem a gondolataim, Allie szépen megelőzött.  Hirtelen utána lódultam, de csak arra figyeltem, hogy megelőzzem, így a terepet máris elfelejtettem, a lábam kicsúszott alólam, és hanyatt estem a lehető legnagyobb sár pocsolyába. Allie hátra nézet és hirtelen hatalmas nevetés tört ki rajta, aztán ő is elesett. Mind a ketten nyakig sárban feküdtünk, 2 méterre egymástól, egészen addig, míg oda nem kúsztam mellé. Ő feküdt, és nevetett.

- Szép a pulcsid! – mondtam a földön fekvő Allienak.

- Köszi, de neked se piskóta – válaszolt és a földből felmarkolva, megdobott egy adag sárral. Válaszul, ő is kapott a pólója belsejébe. – Ó igen? – kérdezte viccesen, és a hajamba túrt egy hatalmas adag sarat. Erre rögtön küldte volna a következő adagot, de megragadtam a kezét és nem hagytam. Valahogy ahogy birkóztunk a kezében lévő egyre fogyó sárral, felé kerültem, szétterpesztettet lábakkal, míg ő feküdt. Az arcunk nagyon közel ért egymáshoz. A tenger kék szemébe megjelent valami megigéző, ami valami csodálatos érzéssel töltött el. Ismerős volt az érzés, a szánk között a távolság egyre csökkent, de aztán rájöttem, hogy ezt nem szabadna és akár mennyire megigéző, csodálatos érzés lett volna vissza húztam a fejem, és leszálltam róla. Mind a ketten megilletődve feküdtünk egymás mellet, és próbáltuk felfogni miért is ne, csókoljuk meg a másikat. Felkeltünk és a nyilvános mosdó felé vettük az irányt. A kedvünk hamar visszatért, és nyilvános wctöl 50 méterre már teljesen normálisan beszélgettünk, bohóckodtunk. Amikor beléptünk, észrevettem, hogy itt egy mosdó működik az is a női. Allie simán besétált és visszanézet, miért nem jövök. Hamar leesett, neki, de intett hogy jöjjek semmi baj. Besétáltam, és csak én meg Allie voltunk. Én elmentem az egyik wcbe, és dobtam egy sárgát. Mikor visszamentem, ahogy beléptem a kézmosó részbe, Alliet láttam meg félmeztelenül. Megpróbáltam úgy tenni mintha észre se venném, de kézmosás közbe akaratlanul is oda vándorolt a tekintetem. Oda Allie meztelen felsőtestére. Allie a pólójából, és a melltartójából próbálta kiszedni a sarat. Néhol egy kicsit bevizezte, és jól megtörölte. Csodálatos teste volt, bár tudomásom szerint nem törököt vele, de tiszta bőre, tunúsós vonalai a szépséget testesítette meg nekem. Hirtelen feleszmélek, hogy mereven bámulom Alliet, ő meg épp oda nézet. Rögtön, szélsebesen elkaptam a tekintettem és tettetem, hogy tovább mosóm a kezem. De aztán éreztem, hogy észre vette, nincs mit tenni.

- Bocsánat. – mondtam halkan.

- Semmiség, reméltem hogy ezt mondod legalább.

- Nagyon szép vagy. – de ez csak kicsúszott a számon. Allie semmit nem válaszolt, megfordult, és a túloldali mosdó kagylóban tisztította tovább a ruháját. Én is levettem a szép saras pulóverem, és levettem a pólóm is bár az szerencsére nem lett saras nem úgy, mint szegény Allie-jé. A folyó csap fölé tartottam a hajam közbe dörzsölve azt, hogy kijöjjön belőle a sár. Amikor úgy ítéltem a hajamból már elég sár távozott, visszavettem a pólóm, és vettem volna a pulcsim, mikor Alliera néztem. Még mindig nem volt semmi a felső testén de nem ez érdekelt hanem az ő pulóvere. Sajnos az sokkal sarasabb, és vizesebb volt.

- Allie?

- Tessék.

- Kéred a pulóverem? A tiéd koszosabb, és még a pólód is vizes ez melegebben tartana. A lányok könnyebben felfáznak.

- Köszönöm. – mondta zavarban és elindult a pulóverért. Csak akkor eset le neki hogy még mindig csupasz a felső teste, mikor már ott állt előttem.

- Nyugi nem bámulok. – mondtam mosolyogva. Szerencsére Allie is elmosolyodott, de elég szigorúan vette el a kezemből a pulóvert, amit utána rögtön a mellkasához emelt, eltakarni a felsőtestét. – nyugi nincs mit szégyellned. – akartam nyugtatgatni, de ez lehet, hogy rosszul hangzott. Én lehet, hogy furának hangzik de sokáig teljesen a párti voltam hogy nem kell eltakarni a mellet, melltartóval, de akár bugyi se kell. Most kezdek rájönni, hogy ez elméletem, megbukik ott hogy így csak a fiúknak lenne több csodálni valójuk. De még mindig úgy érzem, túl nagy rés tátong a két nem között. Szerintem szánalmas 10 évesnek melltartó. Na, mindegy.

Allie sarkon fordult, és én csak a tiszta hátát bámultam. Mikor Allie kiszúrta keze felemelkedett, és a középső ujja a levegőbe emelkedett egy KAPDBE jelet formálva felém. Én elnevettem magam, és visszafordultam. Ahogy idióta barátom mondaná: Igen, de mit kapjak be. Ez neki vicces. Se baj. Allie visszacsatolta a melltartóját, és felvette a pólóját, rá az én pulóveremmel. Rámosolygott, és kilépett az ajtón. Én felkaptam a pólómat, és Allie ott felejtett pulóverét és utána mentem. Alliet a játszótéren értem utol. Felpattant egy libikókára, és intett nekem. Felszálltam és örült fel-lehintázásba kezdtünk. Néha meg fogtam az ülésem alatt a talajon található gumiabroncsot, és olyankor Allie fent maradt, és elkezdte nevetve, sikítva követelni hogy lemehessen. Aztán tovább álltunk a hintához, ahol először löktem Alliet, de aztán felszálltam a mellette lévő hintára és próbáltam követni a ritmusát, aztán azt játszottuk ki megy magasabbra. Lassítottunk, és pihenés kép a csúszdára mentünk. Csúsztunk fejjel, hassal, lábbal, aztán Allie beleült az ölembe és úgy csúsztunk. Amikor elindultunk rögtön rámdölt, és a haja lepte el az arcom. Aztán mikor ezt meguntuk a dombra mentünk, amin úgy tűnt nem annyira saras, és legurultunk rajta. Elsőre egyénileg, aztán kipróbáltunk milyen összekapaszkodva. Nos, az fejünk állandóan össze koccant, testünk össze simult, a legvégén el engedtük egymást és egyedül folytattuk utunk a domb aljába. Aztán itt volt az idő haza indulni. A játszótéren pakoltuk a cuccunk mikor kiszúrtam hogy 2 velem egyidős fiú bámulja Alliet. Direkt feléjük távoztunk és Allie kicsit bedobta magát.

 

A házuk előtt elbucsuztunk, és tovább indultam. Hirtelen hátulról Allie megragadott és megcsókolt. Fél percen keresztül csüngtem ártatlan ajkán mikor aztán abba hagyta és rám nézet. Várta a választ. A válasz egy csók volt a csókra. Egy csodaszép csók. Allie is oda volt aztán visszaszaladt haza.

 

Mikor haza értem kiültem az ablakpárkányra. Az eget néztem, és rájöttem választanom kell. Az ajkam nyalogattam, mintha éreztem volna Allie édes csókját. Allie édes csókját éreztem de Samét már nem. Hirtelen telefoncsöngés. Lassan a fülemhez emelem. Sam az. Mikor letettem a telefont, a gondolatok, mint kiborult üveggolyók szanaszét hevertek a fejembe. Sam most szakított velem. Ott maradnak egy ideig, és talált magának valaki mást. Most szakított velem. Lehunyom a szemem, és Allien gondolkodok. Csodaszép lány, csodaszép lány…

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem bemutatkozik szeretett sam alex middleton allie


A bejegyzés trackback címe:

https://e-pain.blog.hu/api/trackback/id/tr411897740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása