Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Alex Middleton történetei

Alex_Middl: Szia Havanna96: Szia Alex. Mizújs? Alex_Middl: Semmi kül. veled? Havanna96:semmi. milyen a suli? Alex_Middl:elmegy. Igazából semmi különös nincs. Havanna96:Nemis csodálom ott kint a francba, twinfallsba Alex_Middl:én szeretek itt lakni. és neked valami új? Havanna96:igazából most jöttem össze egy sráccal, egyik osztálytársam, szóval most happy vagyok. és neked van valami? Alex_Middl: hát alakul. de tudod hogy van ez xD. Volt már jópár aztán semmi hosszú Havanna96: :C Alex_Middl új bejegyzést írt. //Just fucked my gf, nice one xD// Havanna96: :| még a közben is chatelsz? Alex_Middl: nem az már 5 perce. meg tudod mindig elérhetőnek kell lenni Havanna96: Ühümmm

Friss topikok

  • Miyako-chan: Szia, eltudnád küldeni nekem a fent említett könyvet erre az e-mail címre: macskusz96@freemail.hu ... (2010.12.19. 01:19)

2010.03.30. 18:01 gr3ml1n

Nyár a tópatron

A kocsi szélsebesen száguldott az autó pályán. Nyár volt. Nyár. Alex, és egyetlen barátja Susan, elhatározták hogy elmennek a tóhoz. Susan nagybátyája vezettet, de csak kirak mindek a tó parti házikonál, és megy is tovább. Susan mesélte Alexnek hogy pár barátja is eljön.

Amikor megérkeztek, Alex és Susan szélsebesen kipattantak a kocsiból és hatalmasat szippantottak, a friss, magas pára tartalmú tó parti levegőből. Szép napnak ígérkezett…

Hátra rohantam a csomag tartóhoz, és felnyitottam. Ki rángattam a csomagom, és Susan csomagját is. Susan elbucsúzott a nagybátyától és a kocsi elindult. A kapu elött álltunk, és csak élveztük a látványt. 4 gyerek, felnőttek nélkül. Lehet ennél jobb? Benyitottunk, és egy magas lány termett előttünk. A lánynak csodaszép alkata volt, mély dekoltázsa és gyerekes arca.

- Szia, Csenge. – szólalt meg Susan. – Ő itt Alex, a barátom. Alex ő Csenge. – rájöttem magamtól is. De ezt magamba tartottam. Aztán egy fiú tünt fel. Hosszú haja volt, lenge pólója, és idióta szandálja. Be mentünk és lepakoltunk. Én és Susan, lent alszunk egy francia ágyon. Csenge és a fiú, Andy, fent alszanak külön ágyon. A ház tele volt alkohollal. Sörrel, Borral, Hubertusszal, meg pálinkákkal. Andy kiszúrta, hogy az italokat nézegettem oda állt mellém, és a vállamra tette a kezét. – Estei program. – mondta és elnevette magát. Leszedtem a kezét a vállamról és kisétáltam a teraszra. A tó tárult elém. Szín tiszta volt az egész tó. Se algák, se béka nyálak, se zavaró növények. Most a lány, Csenge sétált ki mellém, és megszólalt. – Csodaszép, Isn’t it? – elegem volt Susan barátaiból. Egyedül akartam lenni.

Délután 6 óra:

Kint ülünk a teraszon, fehér müanyag székeken, egy asztal körül. Lassan kortyoltuk, a világos barna, füszeres hubertust, a poharunkba. A nap elöttünk ment le, és végig néztük ahogy a narancs sárga nap, lassan eltünik a horizotról. Kiderült hogy Susan barátai annyira nem is vészesek, és tök jókat beszélgettünk. Hajnali egyig, 2 üveg hubertus, és 2 doboz cigi fogyott el. A két idióta totálisan le részegedet, és dölöngéltek össze vissza. Aztán valahogy fel sétáltak az ágyaikhoz. Andy rámászott Csengére és össze bujtak a takaró alatt. Csókoloztak, és ölelkeztek. Andy egy idő után letolta Csenge nadrágját, és lehuzta az aranyos kék bugyit a fenekéről. Letolta a saját gatyáját is. Csenge rá feküdt Andyre, a melle Andy mellkasára nyomódott, és elhelyezkedett. Föl le mozgott, közbe nyögdécselt. Meg bökdöstem Susan hátát, és oda súgtam neki. – Na innen már az ő ügyük. Menjünk, megoldják. –

Le mentünk és vissza ültünk a müanyag székekbe. Beszélgettünk. Kibeszéltük egymás baját, de úgy hogy még a legintimebb témákat is meg beszéltük. Nagyon jó volt és érdekes látni hogy két ember különböző nemüek, és igy meg tudják beszélni a dolgaikat. Nem voltak tabu témák, néha töltöttek egy pohár sört, vagy hubertust, és azt iszogatták. Reggel 6kor a nap felkelt, és csodaszép sárgás színre festette az egész égboltot. Még mindig beszélgettünk. A beszélgetések alatt mindig egyre közelebb jártunk egymáshoz. Mindenünket kibeszéltük, nem maradt a másiknak olyan pircikája amit nem ismernénk. Egymás előtt ülünk, lábunk össze ér, fejünk egyre közeledik. A beszéd elhalgatott, és az ajkain össze értek. Csodálatos puha, és meleg volt Susan ajka. El sem tudtam képzelni milyen lehet, a csók. Két ember össze érinti a száját, és falják a másik száját. De most oda került a sor hogy én csókoloztam, életemben elöször. Rövid volt, ajkaink szétváltak, és fejünket is visszáb huztuk egy kicsit. Kinyitottam a szemem, és Susan csodálatos arca tárult elém. Tiszta, arany barna haját, élénk barna szemét, és a vörösen löktető ajkait láttam. Csodálatos érzés járta át a testem. Ez a szerelem.

Ágyban fekszem. Lassan nyitom ki a szemem de még igy is túl világos van. Ásitok egy hatalmasat és körbe nézek. Az ablakon besütt a délelötti nap fény, és meg világitja a testem. De valami nem stimmel meztelen vagyok, és mellettem fekszik szorosan Susan és ő is meztelen. Utolsó emlékem a csók, és az hogy szerelmes lettem. Meztelenek vagyunk!


Szólj hozzá!

Címkék: szex lány szerelem nyár idegenek szeretett lany susan alex middleton


A bejegyzés trackback címe:

https://e-pain.blog.hu/api/trackback/id/tr831881598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása