Alex Middleton történetei

Alex_Middl: Szia Havanna96: Szia Alex. Mizújs? Alex_Middl: Semmi kül. veled? Havanna96:semmi. milyen a suli? Alex_Middl:elmegy. Igazából semmi különös nincs. Havanna96:Nemis csodálom ott kint a francba, twinfallsba Alex_Middl:én szeretek itt lakni. és neked valami új? Havanna96:igazából most jöttem össze egy sráccal, egyik osztálytársam, szóval most happy vagyok. és neked van valami? Alex_Middl: hát alakul. de tudod hogy van ez xD. Volt már jópár aztán semmi hosszú Havanna96: :C Alex_Middl új bejegyzést írt. //Just fucked my gf, nice one xD// Havanna96: :| még a közben is chatelsz? Alex_Middl: nem az már 5 perce. meg tudod mindig elérhetőnek kell lenni Havanna96: Ühümmm

Friss topikok

  • Miyako-chan: Szia, eltudnád küldeni nekem a fent említett könyvet erre az e-mail címre: macskusz96@freemail.hu ... (2010.12.19. 01:19)

2010.03.30. 18:35 gr3ml1n

Mi értelme az életnek

Mi értelme az életnek?

Ennek akarok utána járni egy fél literes Hubertussal, és magammal.
Nos, igazából csak nem akarok otthon maradni. Családi találkozott tartanak.
Igazából felét nem ismerem, és nagyrész ők sem engem. Főleg akkor érdekes, amikor minden évben megkérdezik hova járok iskolába. Mint már elmondtam százszor apám 8 évesen elhagyott. A pszichológus szerint egy „hatalmas lyukat ütött belém” és nagyon kell rám figyelni meg türelmesnek lenni velem.
Ó atyám abszolút nem bánt, hogy elhagyott. Mindenkinek elmondom, de szarnak bele.
Számhoz emelem az üveget, és jól meghúzom. Facsart képem tűnik elő, amikor leengedem az üveget. Késő van és már besötétedett. Délelőtt esett így mindenhol szép nagy pocsolyákba lehetett ütközni. Egy 2 számmal nagyobb lenge póló lengedezett rajtam, és egy régi, használt farmer.
A suliba nem bírnak, de legalább nem piszkálnak. Szerencséjükre. Apámmal régen 6 éves koromtól Karatéztam. De aztán elhagyott, és még nem értettem, csináltam még 2 évig, aztán megértettem, hogy elhagyott, és dühös lettem. Átlagos ember csak még erősebben csinálta volna tovább. Én nem. Az iskolában nem igazán barátkozok. Nincs ki meg értsen. Vannak barátaim természetesen, de valahogy nem olyan igazi barátok.
Egy volt. Egy lány volt, akit 13 évesen, Szent este után 2 nappal ölték meg. Sötétbe ment a barátaival, mikor egy férfi rájuk támadt. Részeg volt. Nem tudták lecsukni, mert öngyilkos lett. A folyóba hajította a lányt és utána ugrott. A lány megértett. Egyezett az ízlésünk. 2 hónapig minden délután oda mentem, és vártam, hogy ő is ott legyen. Értettem mi a halál, de valahogy nem tudtam elhinni. Aztán nem érdekelt. Egyik délután az osztályomból egy fiú oda sétált hozzám a partra, és azt mondta. „ Figyi, a csaj halott. Dolgozd már fel te lúzer. Csatlakozz valakikhez az osztályban.” Megragadott és meglökött. Igaza volt. Király.
Ásítok egy hatalmasat, és bele trappolok az egyik mélyebb pocsolyába. Hörpintek még egy kortyot az üvegből és folytatom a gondolatmenetem. Legalábbis csak próbálom, mert valaki a másik saroknál tüsszögő rohammal kizökkent. Hirtelen kiráz a hideg. Na, a srác még 3-szor fog tüsszenteni. 1. Nagy csönd. Autók száguldanak a járda mellet. 2. Na, már csak egy. Hirtelen valami a fejemre zuhan. Egy eső csepp. Felnézek a csillagos égre, és a magasan fölöttem tornyosuló raktár épületre. Régen egy pékség volt. Fent az ég felhős, de látni csillagokat.
Nem voltam soha jó csillagnézegető. Nem ismertem fel egy csillagképet sem. Az Esthajnalcsillagot viszont igen. Gondolom azt mindenki.
Még egy tüsszentés zavarja meg nyugodt csodálkozó elmém.

Ahogy a Magyarországról jött osztálytársam mondaná, 3 a magyar igazság. Szegény srác pocsékul beszél angolul. Amúgy meg szerencsétlen a srác. A „haverja” szerint azért jött el, mert kikönyörögte, mert ott mindenki piszkálta. Azt hitte itt nem fogják. Nem meri elmondani otthon, hogy itt is piszkálják, mert így is nagy szívességet tettek. A tüsszögő hapsi nem tüsszentett, többet mert végre a zsebkendőjéért nyúlt. Elgondolkodtam merre megyek, menjek, elhomályosítottam a tekintettem és bele gondoltam mik történhetnek. Nem győzött meg az elmém így már homályos elmével is folytattam utam. Megint meghúztam a Hubertust. Erős alkoholos íze, keveredett a finom fűszernövények ízével, és valami finom, de erős italt dobott össze. Lesétáltam a főútról, a sötét utcába. Az volt a baj hogy a terebélyes fák, belepték a lámpákat, így azok fénye nem jutott le az utcára. Míg ezen töröm a fejem, hirtelen egy vad nagy kutya csapódik bele a mellettem húzódó fakeringésbe. Ugat rám, teljes torka szakatából, és én jól összerezzenek. Vér ritmikus dobogását hallom csak a fülembe, a többi kutya is rá zendít, épp ideje tovább állni.

 

Az osztályom csoportokra vannak fel osztva. Vannak a RIBIK. Ők igazi ribanc tanoncok. Gazdag apuci tele tömi a pénztárcát, és megyünk vásárolni. Közben magasról szarnak bele más emberek élet körülményébe, és a saját tanulmányaikba. Sokat barátkoznak az OLYAN/FOCICSAPAT/MENŐ FIUK társaságával. Ez egy társaság, de 3 elnevezése van. Az OLYAN-T természetesen a STRÉBER/OKOSAK/NYALIK csoportja használja. Az utóbbi is csak 1 csoport. FOCICSAPAT-nak azért hívják, mert a legtöbb a suli foci csapatába játszik. A MENŐ FIÚK elnevezés is ugyan ez, de ezt azért használják, mert nem az összes izomagyú focista. Vannak igenis okosak, akik kihasználják a lányok hülyeségét, és jól leitatják őket. Ők azért ilyenek, mert átlagosan 12 évesen már szartak rájuk a szüleik, és elmehettek. Elkezdtek piálni, és láss, csodát terjesztik az észt. Nos, én is voltam ilyen bulin. Többen is. A srácok és a csajok együtt vedelik az alkoholt. A fiú csapat egy része lelép, és visszahúzódik egy szobába. Nem mondom, el mit csinálnak ott egymással. Akik maradnak, szépen lassan Felelsz vagy Merszbe keveredtek, és 10 percenként távoztak párosával az emberek. A csajok full részegek voltak mind, és bárkivel lefeküdtek volna. Meg is tették. Miután mindenki elszállt üres lett a terep, csönd lett a házban. Kivéve a szobákban. Azután hogy mindenki távozott 2-3 órával páran visszaémelyegtek pucéran, vagy csak nadrágba, de általában csak egy boxerbe és folytatódott a buli. A legtöbb srác ezt 3-4szer megcsinálta, aztán a szerencsésebb lánynál elaludt. A STRÉBER/OKOSAK/NYALIK klub. STRÉBERNEK szólítja őket mindenki. A legtöbbnek, azaz igazából az összesnek, nincs magán élete. A következő a napi programjuk. Reggel felkelni, reggelizni iskola. Iskola után. Házi feladat, szorgalmi, a kevésbé stréberek még egy keveset gépeznek is, vacsora, és alvás. Stréber személye: Most komolyan tanulni nem rossz, de legyen már 14 évesen az embernek magánélete, és az nem okos, hanem stréber, akinek a fent elhangzottakból áll az élete és iskola alatt is csak matektanárokkal lóg, matekról beszélget, és órán állandóan ontja az észt a tanár helyet, és a beszéde végén kijelenti, milyen okos vagyok. Az okosak között vannak lányok is, akik sajnos visszahúzódok, nem túl beszédesek, szófogadóak (ami nem rossz egy határig). Az OKOS csajok össze fognak általában nincsenek többen, mint 3-4. A mi osztályunkba ez a szám 3. Együtt lógnak, húzódnak vissza, és beszélik meg a magán életüket. Jellemző rájuk hogy cseppnyi jel sincs a fiúkhoz való vonzalomnak. Néha 23:1 alkalomkor az egyik OKOS lány megkérdez egy fiút hogy járnának-e. A randikon csetlik, botlik, és ha a csajnak szerencséje van 17:1 alkalomkor sikerülni szokott 1.5-2 hónapig húzni. Ezek nagy számoknak tűnnek, de azt jelenti, hogy minden 23-dik lány udvarol a fiúnak és ebből minden 17 csajnak, aki megpróbálja 1.5-2 hónap múlva kidobja a pasija. Egy biztos a minden 72:1 alkalmon kívül mind azt mondja, még ráér. Ez a ráér 18 évesen szokott megszűnni az első nagyobb piálásnál. Ekkor szoktak rádöbbeni, hogy nem minden a tanulásról szól, de sajnos csak minden 3. jön rá, hogy most van a lényeg, most kell belehúzni a tanulásba. Ellentétben szerencsére a 18 évnyi tanulás elég szokott lenni az élet folytatásához. A 72:1 alkalom, pedig amikor az első srác után tovább próbálkozik és általában át áll a RIBIK-hez, de a legtöbb 72:1 alkalmi lánynak, aki nem lesz RIBI és pasizás mellet tanul, szép élete lesz, jó pasival és jó munkával. Vannak a FÉRGEK csoportja. Ide a kívülállók kerülnek, a magántanulók, az eszméletlenül csúnyák, és a 20 IQ alatti gyerekek. Igen, van hülyébb a FOCISTA CSOPORT-nál. A focistáknál meglepő minden 9. viszonylag értelmes. Szerencsére a FOCISTA CSOPORT-ból minden 3.-nak benő a feje lágya és családos, munkásember lesz. Az osztályba 5 FÉRGET tartunk számon. Nem szeretnék senkit megsérteni így aztán nem részletezem. Csak pár dolgot. Mindig a MENŐK-höz akarnak csapódni, de onnan csak le csapodnak, mint egy kő a szélvédőről. Nos, nekik sincs magán életük, de legalábbis több mint a STRÉBEREKNEK. Nem keresik a szerelmet, de legalább ha egyedül vannak, lefoglalják magukat. Nem részletezem. Emok, Nagyon elszabadult Punkok, healy metalosok, piercingesek is ide tartóznak. Szerencsére 3 lány van köztük. A legdurvább, legférgebb csaj leginkább a RIBIK-hez csatlakozhatna, de ez nekik is túlzás. Mindenbe benne van, hogy menőnek tűnjön. MOST LESZÖGEZEM, A LEGNAGYOBB PROBLÉMA AZ ISKOLÁBAN, SŐT AZ EGÉSZ 12-15 ÉV KOROSZTÁLYNÁL, AZ A MENŐ HA LEGKORÁBBAN LEFEKSZEL VALAKIVEL, CIGIZEL, ISZOL. SZERENCSÉRE A HELYZET NEM OLYAN SZÖRNYŰ MINT AZ AGGÓDÓ SZÜLÖK, BEÁLLÍTJÁK. EZ CSAK EGY ELMÉLET. SZÓVAL A LEGTÖBB HELYEN A CIGIZÉST EGYENESEN VISSZATASZÍTÓNAK TARTJÁK, ÍGY AZ NEM KERÜL SZEMPONTBA. A LEFEKÜDNI VALAKIVEL IS CSAK A SZOROSABB, SZEMÉLYESEBB KÖRÖKBEN SZOKOTT ELHANGZANI. SZÓVAL NE KONGASSÁK A VÉSZ HARANGOT, NINCS MÉG ITT A VILÁG VÉGE. Tudom ebbe a 2 mondatban hatalmas ellentmondás van. De olvassad csak át még egyszer. Általában van mind a kettő. Van ez is meg van az is. A lány egy kicsit, nos, vaskos. Hatalmasra nyílt dekoltázsban van mindig, és hatalmas mellei vannak. Olyan túlméretezett. Nem szép. Mindig kilátszik a hája, és a hátán a tanga vonala. Egy szóval undorító, de a pletykák szerint, már 2 FÉREGGEL lefeküdt, és 2 STRÉBERREL.

 

Vannak még a KOCKÁK. Ezt kell, azt hiszem a legkevésbé részleteznem. Állandóan a számítógépes témákon lovagolnak. Jellemzőik: Versengenek… kinek van jobb gépe

 

szinte egész nap játékokról, gépekről beszélnek.

 

Napi programjuk: Reggel felkelnek, és páran leülnek megnézni a híreket, esetleg lenyomni egy gyors menetet Call Of Duty-ban. Iskolában megy a duma, aztán otthon, némelyik megírja a házit, és rögtön bekapcsolja a gépet. Aztán vacsora, és tovább gép. Jellemzően nincs teljes magánéletre utaló nyom. Sokan próbálkoznak MSNen, bevallani a szerelmüket, egy szó, mint száz msnen szórakozni. Jellemzően, mint a FÉRGEK hasonló, ámbár kifinomultabb módon le tudják magukat foglalni. A KOCKÁK között, nem, vagy csak nagyon ritkán találhatunk nőstény ember ivadékot. A KOCKÁK minden 4:1-hez bevallja szerelmét, ebből csak 20:1 szemtől szemben való bevallás. Bár meglepő, de a kapcsolatok 3:1 alkalomkor műnkődnek, de sajnos minden 5. ilyen kapcsolatban élőnek sikerül élőben is olyan jót beszélgetni, mint MSN-en. Borzalmas statisztika. A kapcsolatok csak minden 13:1 alkalomkor húzzák, 2 hónapnál tovább bár ki kell jelentenünk, viszonylag éretlen 14 és az alatti korosztályban. KOCKÁNAK lenni szar. Ha az vagy azonnal hajtsd ki a géped az ablakon. Vagy csak húzd ki az áramból. Hé és ne dugd vissza 5 perc után. Se 2 nap után azzal a felszólítással, hogy fontos E-MAILT várok. A KOCKÁKAT nem bírja se a RIBIK csoportja, se a MENŐK, ezek egyenest szekálják pont, mint a FÉRGEKET, és a NORMÁL CSAJOK sem bírják annyira pedig sajnos sokan a FACEBOOK használati rendszeresség alapján a KOCKÁK csoportjához csatlakozhatnának. A NORMÁL FIÚK és a VISSZAHÚZÓDOK, nem igazán kedvelik a KOCKÁKAT, de elbeszélgetnek velük. Általában. NORMÁL CSAJOK. Igazából ők annyira nem is rosszak. Néhány elvetemült mániájuk van pl.: mániákus FACEBOOKozás, és képek készítése… tucat számra. NORMÁL FIÚKAT sem kell részleteznem. Visszahúzódok. Ebben jó sokan vannak. Ők nem találják a helyüket a világba. Inkább merülnek rajzolásba, vers- novellaírásba, zenehallgatásba, magába fordulásba, vagy csak simán ablakpárkányon való ülésre, és onnan bámulni az eget. Ami kijelentem tök jó érzés. Jellemző hogy sokat alszanak, maguk közt, álltalába nemi különbséget megtartva barátkoznak. Megnyílni egymásnak párokban szoktak, de ha már megnyílnak valakinek, akkor valaki külső személynek, akit más az osztályból nem ismer és a személy sem ismeri az osztályt. Alapvető távolságtartás. Általában 12-14 éves korban van a legmélyebb pont, de 16-18 éves korba ki szoktak bontakozni és a VISSZAHÚZÓDÓK 3:1 arányban a NORMÁLIS FIÚK csoportjába csatlakoznak. Viszont 16-18 éves korban keletkezik pár új csoport, ebből az egyik a PERVERZEK/NAGYDUMÁSOK ahova a visszahúzódok minden 6:1 arányba mennek. Minden 8:1 arányba viszont a FÉRGEKHEZ mennek.

 

Hirtelen orra bukok, és betont fogok. Fejem fogom, miért nem az lábam elé figyelek. A fejem oldalra néz, látom, hogy egy árny közeleg. Kiáltozik, hej, hej. Felé nézek miért kiállt. Lassan lámpa fénye megvilágítja, alakja kiformálja, személyét megvillantja. Lány az, az osztálytársam. Mit kereshet itt ily éjnek évadján. Puha ágyban, oldalt gőzölgő üres forró csoki bögréjének kéne ragyognia, helyette könnytől fényes, zilált haját fújja a szél. Feltápászkodok, intek a lánynak. Meglepettségem tetőzve a karomba ugrik és vállamon sírja ki az éj borzalmát. Nem vagyunk nagy barátok az osztályban, de úgy kezdünk ismerkedni. RIBIKHEZ tartozott aztán NORMÁL LÁNY és kezdett beolvadni a VISSZAHÚZÓDÓK közé. Így ismertem meg őt. A neve Catherine volt. Míg karjaimba állt, és vállamon sírt, megszólítottam, megkérdeztem mi bántja.

 

- Hello, mi a baj? – kérdeztem.

 

- Semmi különös, de mit keresel itt kint te Alex?

 

- Gyere, üljünk le. – mondtam és leültünk, neki dőlve a falnak. Oda nyújtottam neki a Hubertust. Már csak a fél literből, 0.3 l maradt. Jól lehajtotta, és a borzalmas arckifejezés mellet megrázta egy kicsit magát. Sírt egy kicsit még a vállamon közbe iszogattuk az alkoholos fűszeres itókát. Nem hagytam neki sok nyugalmat, mert 10 perc piálás és sírás után megkérdeztem. – hé Cate – így becéztük, Cat mint macska, és tényleg olyan volt. Hajlékony, okos és szexi. Az arca szép sima, kifinomult, tónusos, csodaszép volt, a szemei meg mintha ragyogtak volna a sötétbe. Az élénkzöldragyogó szemei, a vörös ajkai, a teste. – Mi történt? Miért vagy itt sötétbe.

 

- Nos – és lassan könnyekkel küszködve elmesélte – Apám sokszor részeg és most elegem lett, mert anyut verte, és előttem kezdte el levetkőztetetni anyám.

 

- Úr isten. – hirtelen csak ennyit tudtam hozzá tenni.

 

- Oké én elmondtam hova megyek, és te hova mész? – válaszolta.

 

- Véget vetek ennek az egésznek, megyek valami frappáns pontot tenni a végére.

 

- Hm, szóval mész meghalni? – kérdezte, ami nagyon meglepett, és ezt tette hozzá – Nem vagy te egy kicsit berúgva?

 

- Nem. Komolyan mi értelme a jó pofizásnak.

 

- Nem tudom. Megyek veled.

 

- Rendben, de akkor gyere, mert indulok.

 

- Oké, na, mehetünk is. Egyébként mire gondoltál hova?

 

Ez a szó felnyitotta a szemem, és egy flash villant be az agyamba.

 

Egy híd tetején állok. Viharfelhők a fejem felet. Lent zúgó folyó. Mellettem egy árny. De hirtelen elszürkül, és mint a homokot, a szél elfújja. Sirály repül el előttem, utána ugrok.

 

- Egy hídra. Méghozzá nem is akármelyikre. – válaszoltam Cate-nek eszelős hangon. – gyere.

 

A híd nem is volt olyan messze. Pár utcát kellet mennünk, aztán fel a hídra. Rohantam, ahogy csak tudtam. Szél akaszkodott a hajamba, és a régi pólómba. A híd mellet sirály szállt velem, és kiáltott hangosan. A híd közepén megálltam és vártam. Cate mögöttem sietett. Az utolsó lépéseknél a kezem nyújtottam és kézen fogva jött fel. Át öleltük egymást. Aztán elengedett és a szemembe nézet. Az ajkunk összeforrt. Lehunytam a szemem és egy idő nyalakodás után letoltam a felsője vállpántját. Cate meglepődött, de segített letolni. Én egy alsó gatyában, Cate pedig egy bugyiban volt. Kezem adtam neki, így segítve felállni a palánkra. Aztán én is felálltam mögé. Sirály suhant előttünk, és egyszerre zuhantunk. A zuhanás közben végig simítottam az arcát, és a becsapódás előtt meg pusziltam, mint egy ártatlan kisgyerek az anyukája büszke arcát. Csobbanás, és vége.



A rendőrség két fiatalt talált a városi folyóban. Az egyiküket sikerült újra éleszteni, és most korházban pihent. A két tinédzsert kézen fogva ragadta ki a rendőrfőnök a vízből. Nyilatkozása szerint, ha ő nem talál, rá halott lenne a fiú. További Híreink…

Az elmém visszatért. Mindenem fázott és görcsölt, de egy orvosi ágyon feküdtem, infúzióra kötve. Úristen. ÉLEK. És hol van Cate?



Szerző: az osztálycsoportosítás, leírás, nem azonosul a szerző osztályára. Bármilyen egyezés csupán a véletlen műve. A számok eltérőek lehetnek

Szólj hozzá!

Címkék: csak úgy facebook lány öngyilkosság szerző egyedül hosszú depi bemutatkozik szeretett lany öngyi ne vedd komolyan alex middleton lehetöség


A bejegyzés trackback címe:

https://e-pain.blog.hu/api/trackback/id/tr261881720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása