Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Alex Middleton történetei

Alex_Middl: Szia Havanna96: Szia Alex. Mizújs? Alex_Middl: Semmi kül. veled? Havanna96:semmi. milyen a suli? Alex_Middl:elmegy. Igazából semmi különös nincs. Havanna96:Nemis csodálom ott kint a francba, twinfallsba Alex_Middl:én szeretek itt lakni. és neked valami új? Havanna96:igazából most jöttem össze egy sráccal, egyik osztálytársam, szóval most happy vagyok. és neked van valami? Alex_Middl: hát alakul. de tudod hogy van ez xD. Volt már jópár aztán semmi hosszú Havanna96: :C Alex_Middl új bejegyzést írt. //Just fucked my gf, nice one xD// Havanna96: :| még a közben is chatelsz? Alex_Middl: nem az már 5 perce. meg tudod mindig elérhetőnek kell lenni Havanna96: Ühümmm

Friss topikok

  • Miyako-chan: Szia, eltudnád küldeni nekem a fent említett könyvet erre az e-mail címre: macskusz96@freemail.hu ... (2010.12.19. 01:19)

2010.03.30. 18:05 gr3ml1n

Hol van Laslie pt.1

2 évvel késöbb...
 
15 éves vagyok. Én Alex Middleton. Apám 8 évesen elhagyott, anyámat 6 hónapja elhagytam. Megszöktem, de találtam egy házat ahol, 5 velem egy idös gyerek, probálta túl élni az egyedül töltött éveket. Volt egy 14 éves fiú, aki miután elkezdett inni, és cigizni, a családja kitaszitotta. Volt egy 14 éves lány, aki megszökött. Az iskolában molesztálták, és otthon meg szülei vitatkoztak. Nem birta tovább megszökött. Volt egy 16 éves lány, akit 12 éves korábban majdnem megeröszakoltak, aztán otthon az apja 14 évesen ugyszintén majdnem megerőszakolta. Az anya mentette meg, akit viszont miközben mentette lányát, a férj leszurta. Mire vissza nézet a lányra, hült helyét se találta. A lánnyal, 5 hónapja járok. Szeretem őt, és kivánom hogy bár ne történtek volna ezek meg vele. Végül a lány utol érte a perverz felnött társadalom, és fél ével az elszökése után, mikor az utcán élt, egy férfi megragadta és megeröszakolta. A férfinak sikerült, de az aktus végén egy kés hátba döfte. Egy utca lány mentette meg őt. Ismerte a férfit. A lány fél évig lakott a kurvánál, aztán a nő egyik este részegen, egy izmos férfival elzavarta. Szerencsére a legidősebb fiú Gordon, rátalált, és befogatta őt. Volt a 16 éves fiú, aki drogozott régen. Elszökött 13 évesen, mert a 2 évvel fiatalabb húga azt mondta a szüleinek hogy a bátya megeröszakolta. Nem hittek a húgának, jogosan. Aztán viszont, amikor egy bulin volt jó részegen, félre vonult egy 13 éves lánnyal, de a lány apja a buli végén berontott hozzájuk, és csak azt látta hogy a 15 éves fiú, megfektette a lányát. A lány apja feljelentette a fiút és mindent megtudott a családja a fiúnak. Ekkor a szüleinek eszébe jutott a húga állítása hogy a bátya megeröszakolta őt és mostmár akárhogy is tagatta a lány, a fiút alaposan megbüntették, és elüzték. A legidösebb Gordon, aki 18 éves. Kemény, okos, logikus, segitő kész fiú. A szülei 14 évesen szinte kitagatták amikor, kiderült hogy nyári táborban ivott, év közben cigizett, lefeküdt 2 fiatalabb lánnyal, és kipróbálta fiúval. Csak szinte tagaták ki, de a fiú nem birta hogy senki nem törödik vele, igy hát elszökött, jókora lopott pénzzel. A pénzböl megvette az elrejtett kis utcában a 2 emeletes házat, ahol az volt a terve hogy segít más hasonló sorsú tinédzsereknek. Gordon már dolgozik, nagyon jó munka helyen, és még a pénzböl is maradt, igy lát el minket étellel, vízzel, és ajándékokal. Sokszor ülünk össze megbeszélni egymás gondját, baját. Olyanok vagyunk mint egy család. De valahogy mégis jobb. Nincsenek tabúk, nincs magán szféra, nincs rossz cselekedett a lopáson és gyilkoláson kívül. Bár mindenkinek megvan a lehetösége hogy saját szobában lakjunk egy légtérben lakunk, alszunk, eszünk. Két összetolt hatalmas francia ágyon. Ott fekszünk az ágyon. Én a legszélén, átkarolva Lasliet, a barátnömet, aztán Sophie akit folyton molesztáltak, Gray a cigis, aztán Charlie aki bulizott, és a húga miatt kitaszitották, és Gordon a legidösebb.
 
Laslie meglökdösi a kezem, ideje indulni. Elhatároztuk véget kell vetni ennek a borzalomnak.  Ki másztunk az ágyból és meztelenül a ruháin után kutatunk. Mindig, mindenki meztelenül alszik, ez valahogy kialakult. Felkapom a farmert, és a többire már nincs idő. Utoljára vissza nézek, és látom hogy milyen kedvesen, ártalmatlanul, gondok nélkül alszanak. Pedig voltak gondjaik. Gordon mindig mindenkinek segiteni próbált.. A fiúknak segített borotválkozni, és csajozni. Gray átkarolta Sophiet, és álom csókot nyomott az ajkára. A lány felébrett, és e rászállt a fiúra. Gordon nem akart ott lenni ahogy első szeretkezés törénik, igy legurult az ágyról és hirtelen elöttem termett. Tudta mit akarunk. Mind a kettönk arcára csókot lehelt, és megfordult, elment. Laslie is csak egy nadrágban lépett ki az utcára. A útcai lámpa csodálatosan végig világitotta a teste konturját. A mellén dombosodott, a hasát kirajzolta, le egyenesen a köldökéig, és az ízzó vörös ajkát csódaszép, barna, enyhén göndör haját. Elindultunk, egymás meztelen derekát fogva. Sétáltunk a fény felé. Fél órás séta után, Laslie szólt hogy fázik. Körbe néztem és a közeli panelházon akadt meg a szemem. Elindultunk felé, szerencsére a kapun simán bejuttotunk. Bent elkezdtünk felfelé menetelni a lépcsön. Harmadik emeletnél jártunk, mikor Laslie megállt. Liheget, majd nyelt egyet. Visszafordultam hozzá.
- Valami baj van? – kérdeztem
- Dehogy is. – Lihegve nyögdécselt  a szóval.
Közel hajoltunk egymáshoz, és csókoloztunk. Le feküdtünk a köre, és ott fojtattuk. Érzékenyen csókolgattuk egymást. A hideg mellkasunk össze ért. A hideg kezem rátettem a mellére és simogattam, közbe csókoloztunk. Elkezdett lejebb araszolni. Simogatta majd elkezte kigombolni a gatyám. Letolta a combom feléig alsó nadrággal együtt. Aztán én is kigomboltam az ö nadrágját, és teljesen lehuztam. Az egész lányon csak egy csoda szép narancs sárga bugyi viritott. Lehuztam azt is. Megcsókolt. Lassan rá ereszkedtem a lányra. Éreztem hogy bemegy.
 
Miután megvolt, egymás mellet lihegtünk.  Egymást simogattuk, majd szóltam neki hogy inkább menjünk. Felkeltünk, és felvettem a gatyám. Ő csak egy szál bugyiban indult tovább. Lifttel mentünk. Amint kiértünk, eső fogadott.
Zuhogott az eső. Mindenem elázott. Laslie ott állt előttem, és várta a választ a kérdésére.
- Jössz velem? – ez volt a kérdése, és most, most tényleg elgondolkodtam rajta.
- Igen. – feleltem, és nagyot sóhajtottam. Megyek. Itt a vége.
Felléptünk a tető legszélére. Egy panelház legtetején álltam. Meztelen felső testel, és egy fekete farmerben. De nem voltam egyedül. A kezemet fogta egy csodaszép, barnásvöröses, göndör hajú lány, aki csak egy bugyiban volt. Meg csókoltunk egymást, és készen álltunk.
Az ugrás előtt, végig gondoltam ki is vagyok. A nevem Alex Middleton. 15 éves vagyok. Apám nyolc évesen elhagyott, szinte semmit nem hagyva hátra. Anyámtól idén elszöktem, és ez már a hatodik hónap nélküle. Sophieval 7 hónapja ismerkedtem meg, és jártunk. Kitartott mellettem, és segitett feldolgozni az otthon hiányát. Szippantottam egy utolsót, és bólintottam Sophienak. Ugrottunk. A lábunk egyszerre hagyta el a tető peremét. Szálltam, mellettem Sophie szállt a barátnőm, és itt rádöbbentem, nem kellet volna. De már mindegy. A beton vészesen közeleg, és mind a ketten kiterülünk rajta. Végül belőlem is csak egy vérfolt lesz a sok közül. De esés közben rájöttem, még élni alkarok Sophieval. Még élni… De a beton közeledik. Egyre csak közeledik.
 
Lassan nyitom ki a szemem. Túl éltem. Egy szemét kupacon landoltam. És Laslie. Kiáltok egy hatalmasat. Egy férfi fölém hajol. Át nézi a testem, és kiállt egy nagyon. – Megvan a másik is. MENTŐT! -  kiáltozza.
- Mi történt Laslievel? – kérdeztem. Olyan volt az egész mint egy rossz álom. Mentösök emeltek ki a szemetesböl, villogó szirénák, rádiók, nézelödök. Hol van Laslie?
 

Szólj hozzá!

Címkék: szex halál lány öngyilkosság szerelem szomorú hosszú depi bemutatkozik szeretett lany öngyi alex middleton


A bejegyzés trackback címe:

https://e-pain.blog.hu/api/trackback/id/tr411881615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása