Alex Middleton történetei

Alex_Middl: Szia Havanna96: Szia Alex. Mizújs? Alex_Middl: Semmi kül. veled? Havanna96:semmi. milyen a suli? Alex_Middl:elmegy. Igazából semmi különös nincs. Havanna96:Nemis csodálom ott kint a francba, twinfallsba Alex_Middl:én szeretek itt lakni. és neked valami új? Havanna96:igazából most jöttem össze egy sráccal, egyik osztálytársam, szóval most happy vagyok. és neked van valami? Alex_Middl: hát alakul. de tudod hogy van ez xD. Volt már jópár aztán semmi hosszú Havanna96: :C Alex_Middl új bejegyzést írt. //Just fucked my gf, nice one xD// Havanna96: :| még a közben is chatelsz? Alex_Middl: nem az már 5 perce. meg tudod mindig elérhetőnek kell lenni Havanna96: Ühümmm

Friss topikok

  • Miyako-chan: Szia, eltudnád küldeni nekem a fent említett könyvet erre az e-mail címre: macskusz96@freemail.hu ... (2010.12.19. 01:19)

2010.03.30. 18:03 gr3ml1n

ELÖZETES

Zuhogott az eső. Mindenem elázott. A lány ott állt előttem, és várta a választ a kérdésére.
- Jössz velem? – ez volt a kérdése, és most, most tényleg elgondolkodtam rajta.
- Igen. – feleltem, és nagyot sóhajtottam. Megyek. Itt a vége.
Felléptünk a tető legszélére. Egy panelház legtetején álltam. Meztelen felső testel, és egy fekete farmerben. De nem voltam egyedül. A kezemet fogta egy csodaszép, barnásvöröses, göndör hajú lány, aki csak egy bugyiban volt. Meg csókoltunk egymást, és készen álltunk.

Az ugrás előtt, végig gondoltam ki is vagyok. A nevem Alex Middleton. 15 éves vagyok. Apám nyolc évesen elhagyott, szinte semmit nem hagyva hátra. Anyámtól idén elszöktem, és ez már a hatodik hónap nélküle. Sophieval 7 hónapja ismerkedtem meg, és jártunk. Kitartott mellettem, és segitett feldolgozni az otthon hiányát. Szippantottam egy utolsót, és bólintottam Sophienak. Ugrottunk. A lábunk egyszerre hagyta el a tető peremét. Szálltam, mellettem Sophie szállt a barátnőm, és itt rádöbbentem, nem kellet volna. De már mindegy. A beton vészesen közeleg, és mind a ketten kiterülünk rajta. Végül belőlem is csak egy vérfolt lesz a sok közül. De esés közben rájöttem, még élni alkarok Sophieval. Még élni… De a beton közeledik. Egyre csak közeledik…

Szólj hozzá!

Címkék: halál öngyilkosság szerelem szomorú depi sophie bemutatkozik elözetes alex middleton


A bejegyzés trackback címe:

https://e-pain.blog.hu/api/trackback/id/tr781881606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása