Alex Middleton történetei

Alex_Middl: Szia Havanna96: Szia Alex. Mizújs? Alex_Middl: Semmi kül. veled? Havanna96:semmi. milyen a suli? Alex_Middl:elmegy. Igazából semmi különös nincs. Havanna96:Nemis csodálom ott kint a francba, twinfallsba Alex_Middl:én szeretek itt lakni. és neked valami új? Havanna96:igazából most jöttem össze egy sráccal, egyik osztálytársam, szóval most happy vagyok. és neked van valami? Alex_Middl: hát alakul. de tudod hogy van ez xD. Volt már jópár aztán semmi hosszú Havanna96: :C Alex_Middl új bejegyzést írt. //Just fucked my gf, nice one xD// Havanna96: :| még a közben is chatelsz? Alex_Middl: nem az már 5 perce. meg tudod mindig elérhetőnek kell lenni Havanna96: Ühümmm

Friss topikok

  • Miyako-chan: Szia, eltudnád küldeni nekem a fent említett könyvet erre az e-mail címre: macskusz96@freemail.hu ... (2010.12.19. 01:19)

2010.07.07. 09:12 gr3ml1n

Reggel. Új reggel.

 Reggel a kanapén ébredtem. Fájt a fejem, na meg a hátam is. Laptop az asztalon pihent, mellette egy üveg Cola, és a távirányító a TV-hez. Otthon volt, pedig az utolsó emléke egy buliban volt. Utálta ezt. Valami anyag volt az egyik srácnál. Fehér, apró zacsiban. 

- Köcsög – mondtam magamban most reggel visszagondolva. Felálltam, és kimentem a konyhába. A konyhába menet megláttam hogy anyám szobájába egy kócos hajú szinte velem egyidős fiú volt az ágyban. Benéztem az én szobámba, és ott meg egy lány feküdt meztelenül. Karjai szanaszét hevertek teste mellet. Másnapos lehetett a csaj, gondoltam. De a fiút nem értettem. Kimentem, vettem 3 poharat, kettőbe narancslevet töltöttem, a harmadikba pedig jéghideg vizet. Elkortyolgattam az egyik narancslevet, és megfogtam a másik két poharat. A narancslevet a lány szobájába vittem. Megsimogattam, és megpusziltam a homlokát. Aztán a vízzel átsétáltam a fiúhoz. Közel hajoltam hozzá.
- Szia. – mondtam kedvem lányos hangon.
- Szia édes – válaszolta. Ezek szerit bevette.
- Emlékszel mi volt tegnap? – kérdeztem ugyan olyan hangnemben.
- Persze. A bárban találkoztunk. Megilyeztem mikor megszólítottál, hisz te olyan érett vagy, majd aztán lefeküdtünk. Csodálatos voltál, gondolom már csináltad párszor. – szuper ez a gyökér lefeküdt az anyámmal. Jó kezdés a napomnak.
- Persze, most már emlékszem. NA HUZZÁL A KURVA ÉLETBE GYÖKÉR!!! – ezt már a normális hangomon kiáltottam, és az arcába borítottam a vizet. A srác felpattant, és már esett volna nekem, de meglátta a felső testem. Izmos volt, néhol enyhe karmolásokkal. Látta semmi esélye ellenem. A srác vissza hátrált. Nem volt rossz képű. Lett is volna esélye ha nem egy csőnadrágos, buziszerű fiú lett volna, aki folyton részeg. De sosem dug. Ne értsétek félre, nincs bajom a melegekkel. Tolerálom őket, hisz tudom milyen érzés. Na meg nem is tehetnek róla. De ezekkel a gyáva, lúzer csőgatyásokat nem bírom. Jól tönkre teszi az életét. Köszönhetően hogy elnyomja a heréit, így a kis hímivarsejtek, nos tönkre mennek. A srác meztelen volt, rögtön eltakarta magát. Fellépkedtem, majd kivittem az ajtón. Előhúztam a farzsebemből a pillangó kést, és egy kezemmel, kinyitottam. Kivittem az ajtón, majd a nagykapun is. A kapu átlátszó volt, őt kiküldtem én maradtam. Elővettem a mobilom, és miközben kicsöngött anyám telefonja, addig kiordítottam neki, el ne menjen mert utána futok. A srác csak bólogatott. Szerencsére egy csaj csapat járt arra, és jól kiröhögték.
- Szia bogárkám – üdvözölt anya
- Szia anya, ki az a gyökér az ágyadban?
- Ja, senki.
- Aha, szóval most már kisfiúk a menők? Mi az egyszer velem is ezt fogod csinálni?
- Oh, jók a kisfiúk. Cukik – nevettet anyám. – Nem fogok veled, nem akarok vérfertőzést
- Kösz anya. Na mi legyen ezzel?
- Áh nem tudom. Jó volt, kérdezd meg akar e még egy menetet ha nem akkor a tiéd.
- Oké szia. – az utóbbi időben ilyen a kapcsolatom az anyámmal. Végül is javult.
Kinéztem a srác épp futásnak eredt. Bazdmeg, mondtam magamban. Kicsaptam az ajtót, és utána mentem. A csaj banda még látott minket. Minket. A meztelen felsőtestű srácot, aki pillangókéssel szalad a meztelen gyökér után. Szexi. A késem össze csuktam nagyon gyorsan, és ráugrottam a srácra. Bár ne tettem volna. Enyhén buzis lett az egész.
- Megmondtam, ne fuss el. Na egy kérdés. Maradsz még baszni anyám? Ezt ő kérdezte! Na?
-  Ő ilyen örültekkel? Dehogy is!
- Oké anyám azt mondta ha maradsz hagyjalak, ha nem enyém vagy. – röhögtem. – Nos?
- Oké, oké faszfej, de ugye nem nyúlsz hozzám.
- Eddig úgy volt, gyökér. – mondtam majd a levágtam egy hatalmas tincset a hajából, és belevágtam a fejét a földbe. Felhúztam majd beengedtem az ajtót, szorosan követve. Felmentünk, és ettünk müzlit. Gonoszan néztem a srácot, és azt képzeltem ettől feszültebb lesz. A fogam alatt ropogott a müzli közben azon gondolkodtam, ma ki kéne menni a strandra.

A fiú már megint futott, fejem gyengébben beleütöttem a asztalba, direkt, és utána eredtem.
- Na bazmeg, akarod anyámmal még egyszer vagy sem? – undorodtam mikor ezt kimondtam
- Nem, csak egy egyszerű csaj volt, csak elvesztettem a szüzességem.
- Oké. – Hátra kötöttem a kezét egy madzaggal, és kikötöztem meztelenül az utcai oszlopra egy nagy táblával. „Ingyen szopás, baszás, fanszőr borotválás” Én 2 házzal arrébb nézem a sráccal mit csinálnak. A strandra menő lányok mind láthatták. Sokan megálltak, és röhögve megpiszkálták a srác farkát. Nagyon vicces volt. Az persze folyton felállt. Főleg mikor provokálták. Volt aki le szopta, és volt aki a mellét mutogatta hogy felálljon. Szép látvány volt. Főleg hogy aztán fiú banda jött. Egyik banda kisbicskákkal borotválták meg, aztán a második, nos meleg banda volt. Na azt nem néztem végig, csak cuppanásokat hallottam a távolból. Én majd szétröhögtem magam.
- Igen, biztos kimegyek a strandra. – mondtam boldogan, és forgattam a kezembe a pillangót…

Szólj hozzá!

Címkék: csak úgy egyedül eröszak alex middleton


A bejegyzés trackback címe:

https://e-pain.blog.hu/api/trackback/id/tr892135110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása